Aforismeja

Re: Aforismeja

ViestiKirjoittaja Daison » 05.05.2025 06:37

Kajaani - kauempana majaani, Mikkeli - pieni pumpernikkeli.
Avatar
Daison
 
Viestit: 130
Liittynyt: 12.11.2014 10:50

Re: Aforismeja

ViestiKirjoittaja Daison » 09.05.2025 10:43

Leikki on lapsen työtä, leikkimökin purkaminen vanhan setämiehen hommaa.
Avatar
Daison
 
Viestit: 130
Liittynyt: 12.11.2014 10:50

Re: Aforismeja

ViestiKirjoittaja Daison » 23.07.2025 08:04

Kööpenhaminan sateissa katokset pysyivät kateissa, Ateena sateesta kateena mateli satamamateena.
Viimeksi muokannut Daison päivämäärä 31.07.2025 08:10, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
Daison
 
Viestit: 130
Liittynyt: 12.11.2014 10:50

Re: Aforismeja

ViestiKirjoittaja Daison » 30.07.2025 14:06

Ikä tekee meistä hupattajia ja hoppakopria. "Eipä se minusta tee!" hihkaisi pikkunen poika.
Avatar
Daison
 
Viestit: 130
Liittynyt: 12.11.2014 10:50

Re: Aforismeja

ViestiKirjoittaja Daison » 01.11.2025 17:31

Elämä on lyhyt, mutta pitkästyttävä.
Avatar
Daison
 
Viestit: 130
Liittynyt: 12.11.2014 10:50

Re: Aforismeja

ViestiKirjoittaja Daison » 24.02.2026 08:27

Itsevaltias maailmantähti peppunsa poltti ja lavoilta lähti.
Avatar
Daison
 
Viestit: 130
Liittynyt: 12.11.2014 10:50

Re: Aforismeja

ViestiKirjoittaja Daison » 20.03.2026 20:49

Keväällä ovat kaikki autot harmaita.
Avatar
Daison
 
Viestit: 130
Liittynyt: 12.11.2014 10:50

Re: Aforismeja

ViestiKirjoittaja Daison » 16.06.2026 14:34

Toisinaan kuulee väitettävän, että elämä on lahja. Niille ihmisille, joille elämä tarjoaa lähinnä kärsimystä, lahja on kuolema, sillä se lopettaa kärsimyksen. Jotkut tosin väittävät, että nämä kärsimykset jatkuvat vielä kuoleman jälkeenkin. Sen teorian ovat varmaankin kehittäneet ihmiset, joille elämä on lahja.
Avatar
Daison
 
Viestit: 130
Liittynyt: 12.11.2014 10:50

Edellinen

Paluu Runot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron