Kirjoittaja Daison » 16.06.2026 14:34
Toisinaan kuulee väitettävän, että elämä on lahja. Niille ihmisille, joille elämä tarjoaa lähinnä kärsimystä, lahja on kuolema, sillä se lopettaa kärsimyksen. Jotkut tosin väittävät, että nämä kärsimykset jatkuvat vielä kuoleman jälkeenkin. Sen teorian ovat varmaankin kehittäneet ihmiset, joille elämä on lahja.